Ved samtaler med kunde, blir vi enige om tjenestens omfang, og rutiner etableres. Kunden kommer med sine behov og ønsker, og vi tilrettelegger slik at alt skjer innenfor gjeldende regler og praksis.
Som verktøy bruker vi følgende programvare:
Vi utfører regnskapstjenester for de fleste typer virksomheter, uavhengig av organisasjonsform og bransje.
Vi bistår med fakturering og oppfølging på bakgrunn av fakturaunderlag. Fakturaene blir da automatisk lagt inn i bedriftens regnskap.
EHF faktura: Vi har løsninger for Elektronisk faktura mottak/utsendelse. Vi tilbyr også Visma approval som gir muligheten for godkjenning av faktura på nettbrett og mobil.
Som et ledd i det løpende regnskapsoppdraget, bistår vi innenfor lønn. Vi kan også levere dette som en selvstendig tjeneste til de som ønsker dette.
En papirløs hverdag!
Vi tilbyr nå skanning av bilag til alle våre kunder. Dette forenkler både din og vår hverdag.
Gjennom oppkobling mot vår server kan du enkelt skanne bilagene dine selv. Bilagene lagres da på vår server og kan hentes frem på skjerm når og hvor som helst. Tiden man bruker på administrasjon av bilag reduseres betraktelig. Vi kan også skanne bilagene for deg. Du leverer da bilagene dine slik som du da har vært vant det fra tidligere, og vi skanner og behandler dem.
Slik kan det fungere:
Din bedrift mottar en faktura i posten.
Skanning av bilag gir flere fordeler.
Vi minner om at oppbevaringsplikten på originale bilag reduseres fra 10 år til 0 år når bilagene er elektronisk lagret. Når bilagene er skannet opphører altså oppbevaringsplikten for orginalbilagene.